Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: Johnny Bravo the tank

  1. #1
    token furry DNvCross's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    3,083

    Johnny Bravo the tank

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BSSXDKWo9sY]YouTube - Johnny Bravo Tank Skin![/ame]



    Quote Originally Posted by Craig View Post
    damn, that's big!

  2. #2
    Awesome. Tyrant's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Michigan
    Posts
    4,442
    awesome.

  3. #3
    You wanna play rough? Okay Guntizzle's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Glen Burnie, MD
    Posts
    10,418
    HUUU HA! yea!

    lol i couldnt stop laughing

  4. #4
    Would you like a jelly baby? MajorMalfunction's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,083
    hahaha that's great, I don't think I could actually play the game with that skin and soundpack, I'd be rushing at the tank just to hear what he's saying.

    Out of my way kid you obviously don't know anythin!

  5. #5
    Quit Rage1's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    NY state
    Posts
    2,577
    Nice ..:rofl::rofl::rofl:

  6. #6
    The Tux Teck's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Inside The StrafeRight.com Webserver.
    Posts
    14,587
    Blog Entries
    9
    thats so win that i dont even know what to say
    "Teck will be working on God's forum" -VincentVega

    "...and I like killing zombies and Cap'n Crunch. you put those two together and you've got one LETHAL-ASS good time combo" -DanFortH

    "teck is the noobest leet guy I've ever met" -CoffeeShark

  7. #7
    m00tini! wootini's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Some Hotel Somewhere
    Posts
    26,568
    haha awesome find!@

  8. #8
    ಠ_ಠ panic!'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Winston-Salem
    Posts
    3,228
    That makes me think someone should make a decent Hulk skin.
    Quote Originally Posted by Craig View Post
    denny, i didn't know your cadillac had crank windows.

  9. #9
    KG SUPREME! Kage's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Texas
    Posts
    2,347
    Blog Entries
    2
    Going to DL right now

  10. #10
    I see you... Visi0n's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    996
    Hahha nice


Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Advertise:
Ads@StrafeRight.com

Terms of Service || Privacy & DMCA Policies || About Us
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

All times are GMT -4. The time now is 11:00 AM.
Design by DanFortH