Page 2 of 5 FirstFirst 123 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42

Thread: i need 1 good player to play for straferight

  1. #11
    Registered User No-Fear's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Virginia
    Posts
    1,726
    hmm I am very rusty on CS from tf2 but i could come back as the "awperator" for old time sakes
    Antec Nine Hundred HomebrewV2.9.1 | Intel Core 2 Extreme QX9650 @ 3.4ghz |4gb 800mhz ddr2 corsair xms2 led ram | WD VelociRaptor 300gb(x3) |Dual 1GB GeForce GTX 285 XXX Cards | Asus Striker Extreme | 1000Watt Enermax Galaxy | Windows 7 Pro | Sony Bravia 32' LCD | Windows 7 Performance Score 6.9 |3d Mark 06 23,106 |

    Accounts: - Digg - Vimeo - Twitter - Revision3

  2. #12
    StrafeRight Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Battle Creek
    Posts
    531
    Quote Originally Posted by No-Fear View Post
    hmm I am very rusty on CS from tf2 but i could come back as the "awperator" for old time sakes
    there will prob be no awp or autos. lol srry




  3. #13
    living the clean life Tulkas's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    19,703
    Blog Entries
    3
    Did someone nominate Relly, cause I do!

  4. #14
    StrafeRight Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Battle Creek
    Posts
    531
    Quote Originally Posted by CmdrTulkas View Post
    Did someone nominate Relly, cause I do!
    i think you did lol




  5. #15
    m00tini! wootini's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Some Hotel Somewhere
    Posts
    26,568
    no awps? what kinda communist tournament is this?!

  6. #16
    Hogbitch Sleepy's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Ithaca
    Posts
    2,022
    :rofl:

  7. #17
    m00tini! wootini's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Some Hotel Somewhere
    Posts
    26,568
    what are you supposed to use to cover long A, harsh language?

  8. #18
    may the Bruce be with you CoffeeShark's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    some western town
    Posts
    47,877
    a sternly-worded UN resolution?

  9. #19
    Get Off My Lawn Dukefrukem's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Boston
    Posts
    16,060
    Quote Originally Posted by craig View Post
    what Are You Supposed To Use To Cover Long A, Harsh Language?
    Rofl... Qftbbqcraigftwdotcom

  10. #20
    Brak Attack evbrak's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,259
    Quote Originally Posted by Dukefrukem View Post
    Rofl... Qftbbqcraigftwdotcom
    haha reminds me of

    Quote Originally Posted by Duke drunk in vent View Post
    fuckyou.theend.com/net/fuckyou/sr.com

    Quote Originally Posted by CoffeeShark View Post
    rofl we're all 69 at heart

Page 2 of 5 FirstFirst 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Advertise:
Ads@StrafeRight.com

Terms of Service || Privacy & DMCA Policies || About Us
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

All times are GMT -4. The time now is 12:13 AM.
Design by DanFortH